====Rejestr spraw==== Zakładka **Rejestr spraw** umożliwia branżystom przeglądanie projektów jakie znajdują się w bazie, sprawdzanie ich statusów. Za pośrednictwem dostępnych narzędzi istnieje możliwość selekcji spraw istniejących. {{ :webewid:rejspraw3.jpg |}} Wykorzystując ikony znajdujące się w oknie **Rejestr uzgodnień dokumentacji projektowej** istnieje możliwość: {{:webewid:dodaj_zglo.png|}} - Dodawania spraw do listy poprzez wybranie kryteriów {{:webewid:geom.png|}} - Dodawania spraw do listy poprzez zaznaczenie na mapie {{:webewid:rejspraw1.jpg|}} - Odświeżenie rejestru {{:webewid:usun_zglo.png|}} - Usuwania spraw z listy {{:webewid:listwnios2.jpg|}} - wyczyszczenie listy wniosków {{:webewid:listwnios3.jpg|}} - szczegóły dla zaznaczonego wniosku {{:webewid:listwnios5.jpg|}} - podgląd zakresu dla danej sprawy {{:webewid:listwnios6.jpg|}} - dokumenty dołączone do wniosku {{:webewid:listwnios7.jpg|}} - dokumenty otrzymane z ośrodka {{:webewid:rejspraw2.jpg|}} - Dodanie opinii dla wybranego uzgodnienia. Po wybraniu tej opcji pojawi się okno: {{ :webewid:rejspraw4.jpg |}} Można tutaj zobaczyć listę branż, które powinny się wypowiedzieć dla tego uzgodnienia. Można również podglądnąć szczegóły każdego ze stanowisk, a co za tym idzie opinie każdej z branż. Wchodząc w tryb edycji dla naszej branży można określić stanowisko: {{ :webewid:rejspraw5.jpg |}} Gdyby stanowisko było negatywne to można zaznaczyć, w którym miejscu należy dokonać poprawy używając ikonki: {{:webewid:rejspraw6.jpg|}}